Třídnické hodiny: pátek 11:50 - 12:10, termíny 4. 10., 8. 11., 6. 12., 9. 1.
Plavání: každé pondělí, odchod ze školy je v 7:45 hod.
- v batůžku budou mít děti 2 igelitky!!!!!! ( v jedné je ručník, plavky, mýdlo, do druhé si dávají boty)
- holčičky s sebou můžou nosit fén
Divadlo: 15. 1. 2020 Zapomenutá pohádka, Horní Počernice
Prosím donést kapesníky. Díky všem, kteří již donesli.
Týden 7.10. - 11. 10.
ČTENÍ - každý den číst doma 10 minut nahlas, ať vám pak děti řeknou, o čem četly
7. 10.
DÚ: M PL cv. 2,3
Zítra místo pracovek budeme mít prvouku za odpadlou hodinu ze čtvrtka, vzít si PS z prvouky, kdo ho nemá ve škole.
ČJ - zítra dovyzkouším recitaci básniček
- stále opakovat slova se slabikami di/dy, ti/ty, ni/ny, bě, pě, vě, dě, tě, ně
- trénovat, že u jmen osob se píše velké písmeno na začátku
ČTENÍ - zítra testík na Hrnečku, vař! - dnes jsme kvůli plavání nestihli
M - str. 9/cv. 11, 12, 14, 15
- str. 10/cv. 1
- opakovat rozklad čísla na desítky a jednotky
- dnes jsme si ve třídě hráli na detektivy, pomocí lupy jsme hledali stopy vedoucí k danému číslu (např.
hledáme číslo, které má 3 desítky a 5 jednotek, hledáme číslo, které je mezi čísly 72 a 74, hledáme číslo, které
má 9 jednotek a je mezi čísly 48 a 50,......
- dnes jsme začali se sčítáním desítek do 100
PRV - PS str. 5, cv. 5, str. 6/ cv. 2
- ve čtvrtek bude opakovací testík - škola (místnosti ve škole, povolání), kdy začíná a končí školní
rok, dopravní prostředky (co jezdí na silnici, kolejích, vodě), jak se chováme na silnici, jaké musíme
mít vybavení, když jedeme na kole, dopravní značky - ty, co jsou v učebnici (str. 4) a v sešitě (str.4),
umět napsat svou adresu
Plavání - děti chválím, všechny už plavou ve velkém bazénu, někteří s pomůckami, jiní bez, moc jim to jde :-).
Týden 30. 9. - 4. 10.
ČTENÍ - každý den číst doma 10 minut nahlas, ať vám pak děti řeknou, o čem četly
V pátek 4. 10. je třídnická hodina 11:50 - 12:10 hod.
4. 10.
DÚ: čítanka str. 13 - 15 Hrnečku, vař! - přečíst aspoň 5x nahlas, v pondělí bude testík, o čem byla pohádka
ČJ - byl diktát, procvičování di/dy, ti/ty, ni/ny
M - autobusy - procvičování čísel ve stovkové tabulce, počítání na interaktivní tabuli
- příklady + - do 20 s přechodem desítky
ČTENÍ - recitace básní, dokončení pohádky Hrnečku, vař! podle obrázků
AJ - uč. Větrovská - opakova slovíčka 1. lekce - učebnice + sešit, příští týden bude test ze slovíček
uč. Cipínová - slovíčka z 1. lekce od no do zebra napsat do slovníčku, naučit slovíčka z celé 1. lekce
3. 10.
DÚ: není, trénovat psaní slov na zítřejší diktát
hrady, kořeny, dým, stany, sporty, záclony, květiny, motyka, týden, rodiče, divadlo, kamarádi, dívka,
tiše, tílko, děti, sluníčko, seník, nic
ČJ - písanka str. 8 - písmeno k
- doplňovačky vlastní jména
ČTENÍ - recitace básniček, zítra pokračujeme
- Hrnečku, vař! - skládání podle obrázkové předlohy
M - procvičování hodin - celá hodina, půl hodiny, nově čtvrt a půl, učebnice str. 36/zelený rámeček + cv. 8
PRV - hodina nebyla, místo ní byla prezentace bojového umění taekwondo, děti, které by chtěli chodit na tento sport, si nesou domů letáček
2. 10.
DÚ: M PL - cv. 1, 2, + 1 sloupeček - vše zaškrtnuto červeně
zjistila jsem, že u cvičení 2 nejsou vidět puntíky na kostkách, ke kterým máte vytvořit
příklady. Čísla jsou následující: 3-4-5, 3-6-2, 4-4-4, 4-5-5, 5-2-3, 3-5-6, 6-2-4, 6-3-6, 4-3-6.
ČJ - učebnice str. 25/cv. 5 b) - psali do sešitu
- v pátek bude diktát, vyberu některá z těchto slov:
hrady, kořeny, dým, stany, sporty, záclony, květiny, motyka, týden, rodiče, divadlo, kamarádi, dívka,
tiše, tílko, děti, sluníčko, seník, nic
Čtení - od zítřka zkouším vybranou básničku
- opakovali jsme pohádku Hrnečku, vař! - budou potřebovat na zítra
M - str. 8/cv. 4, 5, 6, 7, str. 9/cv. 10 - pospojovat a vybarvit
1. 10.
DÚ: ČJ učebnice str. 25/cv. 3 b), c), str. 25/cv. 4 a) - do sešitu ČJ D
Děkuji všem, kteří donesli kaštany, špejle a párátka. Děti s nadšením vyráběly zvířátka a různá monstra, ve třídě máme výstavu, někdo se se svými výtvory nechtěl rozloučit, tak si je nese domů :-)
ČJ - učebnice str. 25/cv. 5 a, 6 a, b
M - dokončena str. 7
Děti, které ještě nedonesly peníze do třídního fondu a za PS prvouka, mají informaci v notýsku.
30. 9.
PČ - zítra přinést kaštany a špejle na výrobu zvířátek
ČJ - zítra diktát písmen
M - str. 7/ cv. 1 a) - g)
PRV - učebnice str. 6 Můj domov
Týden 23. - 27. 9.
Říkanka na měkké, tvrdé slabiky
Měkké i je měkký nos, zamačkej si na něj dost.
Tvrdé y si pohrává, na bradě se schovává.
DÚ na čtvrtek 3.10.: čítanka str. 12 - vybrat si básničku a naučit se ji
27. 9.
ČJ - Vlastní jména osob a zvířat - učebnice str. 24/cv. 1a
- příští týden v úterý bude diktát na písmena, někteří je stále ještě neumí
ČTENÍ - Hrnečku, vař - čítanka str. 13 - 15, příští týden se k pohádce vrátíme
M - rozklad dvojciferných čísel na desítky a jednotky - trénovat doma, str. 6
26. 9.
DÚ: ČJ PL - celá stránka, doplnit ti/tí, ty/tý
ČJ - procvičování ti/tí, ty/tý
- zítra diktát - vybraná slova/věty z učebnice str. 16
- písanka str. 7 - písmeno h
M - hodiny, učebnice str. 35 celá
- procvičování na papírových hodinách (celá hodina, půl hodina)
PRV - učebnice str. 5, PS str. 5/cv. 1, 2, 3, 4
25. 9.
DÚ: M PL - cv. 1,2,3 - zakroužkované červeně
ČJ - učebnice str. 17/cv.1,2,3
- děti psaly na známky přepis cv. 2, měly podtrhnout slabiky - dopadlo to docela špatně (chyběla písmenka, háčky, čárky, tečky, místo velkých písmen malá, nepodtrhané slabiky)
M - stále procvičujeme na PL + - do 20 s přechodem přes 10
- pětiminutovky dopadly dobře, ale byly to příklady bez přechodu přes 10
PRV - děti dostaly pracovní sešity
- učebnice str. 4, PS str.4
24. 9.
DÚ: ČJ PL (prac.list) Hrajeme si s dy-dý a di-dí, cv. 3,4
někomu chybí napsaná písanka - b,f - dopsat
ČJ - učebnice str. 18,19
M - procvičování + - do 20 s přechodem přes 10
- zítra pětiminutovka
23. 9.
DÚ: M str. 4/cv. 15
ČJ - děti si nesou domů sešit s diktáty, prosím podepsat
- stále procvičovat slabiky DI/DY, TI/TY, NI/NY, DÍ/DÝ, TÍ/TÝ, NÍ/NÝ - učebnice str. 16 (dětem říct slovo, ukáží na nos - di,ti,ni nebo bradu - dy,ty,ny a slovo napíší)
- v pátek bude další diktát ze slov nebo vět ze str. 16
ČTENÍ - zítra testík (3 otázky) z textu O ošklivé opičce - pouze pro ty, co chyběli, nebo pro ty, kteří si chtějí opravit známku z minulého testu
M - dnes celá str. 5
- stále opakovat sčítání a odčítání do 20, i s přechodem přes 10
GEOM - kružítko zatím nechat doma, aby ho děti nerozbily
- nosit pevný (ne ohýbací) trojúhelník s ryskou a v penále ořezanou tužku č.2 nebo 3
Copyright © 2017 - 2024 | ZŠ Vybíralova &   Vitalex Computers - Tvroba školních webů