Kotva
První stupeň
Žákovská knížka:

Mapa webu
A
A
A

2.D

Vloženo: 16.2.2019 | Autor: Neznámý| Zobrazeno: 1423x | Zatím neupraveno
třída 2.D, školní rok 2019/2020, třídní učitelka Mgr. Monika Košťálová

Třídnické hodiny: pátek 11:50 - 12:10, termíny 4. 10., 8. 11., 6. 12., 9. 1.

 

Plavání: každé pondělí, odchod ze školy je v 7:45 hod.

            - v batůžku budou mít děti 2 igelitky!!!!!! ( v jedné je ručník, plavky, mýdlo, do druhé si dávají boty)

            - holčičky s sebou můžou nosit fén

 

Divadlo: 15. 1. 2020 Zapomenutá pohádka, Horní Počernice

 

Prosím donést kapesníky. Díky všem, kteří již donesli.

 

Týden 7.10. - 11. 10.

 

ČTENÍ - každý den číst doma 10 minut nahlas, ať vám pak děti řeknou, o čem četly

 

7. 10.

 

DÚ:  M PL cv. 2,3

 

Zítra místo pracovek budeme mít prvouku za odpadlou hodinu ze čtvrtka, vzít si PS z prvouky, kdo ho nemá ve škole.

 

ČJ - zítra dovyzkouším recitaci básniček

      - stále opakovat slova se slabikami di/dy, ti/ty, ni/ny, bě, pě, vě, dě, tě, ně

      - trénovat, že u jmen osob se píše velké písmeno na začátku

 

ČTENÍ - zítra testík na Hrnečku, vař! - dnes jsme kvůli plavání nestihli

 

M - str. 9/cv. 11, 12, 14, 15

      - str. 10/cv. 1

      - opakovat rozklad čísla na desítky a jednotky

      - dnes jsme si ve třídě hráli na detektivy, pomocí lupy jsme hledali stopy vedoucí k danému číslu (např.

      hledáme číslo, které má 3 desítky a 5 jednotek, hledáme číslo, které je mezi čísly 72 a 74, hledáme číslo, které

      má 9 jednotek a je mezi čísly 48 a 50,......

 

      - dnes jsme začali se sčítáním desítek do 100

 

PRV - PS str. 5, cv. 5, str. 6/ cv. 2

         - ve čtvrtek bude opakovací testík - škola (místnosti ve škole, povolání), kdy začíná a končí školní

         rok, dopravní prostředky (co jezdí na silnici, kolejích, vodě), jak se chováme na silnici, jaké musíme

         mít vybavení, když jedeme na kole, dopravní značky - ty, co jsou v učebnici (str. 4) a v sešitě (str.4),

         umět napsat svou adresu

 

Plavání - děti chválím, všechny už plavou ve velkém bazénu, někteří s pomůckami, jiní bez, moc jim to jde    :-).

 

Týden 30. 9. - 4. 10.

 

ČTENÍ - každý den číst doma 10 minut nahlas, ať vám pak děti řeknou, o čem četly

 

V pátek 4. 10.  je třídnická hodina 11:50 - 12:10 hod.

 

4. 10.

 

DÚ: čítanka str. 13 - 15 Hrnečku, vař! - přečíst aspoň 5x nahlas, v pondělí bude testík, o čem byla pohádka

 

ČJ - byl diktát, procvičování di/dy, ti/ty, ni/ny

 

M - autobusy - procvičování čísel ve stovkové tabulce, počítání na interaktivní tabuli

      - příklady + - do 20 s přechodem desítky

 

ČTENÍ - recitace básní, dokončení pohádky Hrnečku, vař! podle obrázků

 

AJ -  uč. Větrovská - opakova slovíčka 1. lekce - učebnice + sešit, příští týden bude test ze slovíček

         uč. Cipínová - slovíčka z 1. lekce od no do zebra napsat do slovníčku, naučit slovíčka z celé 1. lekce

 

3. 10.

 

DÚ: není, trénovat psaní slov na zítřejší diktát

       hrady, kořeny, dým, stany, sporty, záclony, květiny, motyka, týden, rodiče, divadlo, kamarádi, dívka, 

      tiše, tílko, děti, sluníčko, seník, nic

 

ČJ - písanka str. 8 - písmeno k

     - doplňovačky vlastní jména

 

ČTENÍ - recitace básniček, zítra pokračujeme

            - Hrnečku, vař! - skládání podle obrázkové předlohy

 

M - procvičování hodin - celá hodina, půl hodiny,  nově čtvrt a půl, učebnice str. 36/zelený rámeček + cv. 8

 

PRV - hodina nebyla, místo ní byla prezentace bojového umění taekwondo, děti, které by chtěli chodit na tento                sport, si nesou domů letáček

        

 

2. 10.

 

DÚ: M PL - cv. 1, 2, + 1 sloupeček - vše zaškrtnuto červeně

                         zjistila jsem, že u cvičení 2 nejsou vidět puntíky na kostkách, ke kterým máte vytvořit 

                         příklady. Čísla jsou následující: 3-4-5, 3-6-2, 4-4-4, 4-5-5, 5-2-3, 3-5-6, 6-2-4, 6-3-6, 4-3-6.

 

ČJ - učebnice str. 25/cv. 5 b) - psali do sešitu

 

     - v pátek bude diktát, vyberu některá z těchto slov:

      hrady, kořeny, dým, stany, sporty, záclony, květiny, motyka, týden, rodiče, divadlo, kamarádi, dívka, 

      tiše, tílko, děti, sluníčko, seník, nic

 

Čtení - od zítřka zkouším vybranou básničku

          - opakovali jsme pohádku Hrnečku, vař! - budou potřebovat na zítra

 

M - str. 8/cv. 4, 5, 6, 7, str. 9/cv. 10 - pospojovat a vybarvit

 

1. 10.

 

DÚ: ČJ učebnice str. 25/cv. 3 b), c), str. 25/cv. 4 a) - do sešitu ČJ D

 

Děkuji všem, kteří donesli kaštany, špejle a párátka. Děti s nadšením vyráběly zvířátka a různá monstra, ve třídě máme výstavu, někdo se se svými výtvory nechtěl rozloučit, tak si je nese domů :-)

 

ČJ - učebnice str. 25/cv. 5 a, 6 a, b

 

M - dokončena str. 7

 

Děti, které ještě nedonesly peníze do třídního fondu a za PS prvouka, mají informaci v notýsku.

 

30. 9. 

 

PČ - zítra přinést kaštany a špejle na výrobu zvířátek

 

ČJ - zítra diktát písmen

 

M - str. 7/ cv. 1 a) - g)

 

PRV - učebnice str. 6 Můj domov

 

 

 

Týden 23. - 27. 9.

 

 

Říkanka na měkké, tvrdé slabiky

Měkké i je měkký nos, zamačkej si na něj dost.

Tvrdé y si pohrává, na bradě se schovává.

 

DÚ na čtvrtek 3.10.: čítanka str. 12 - vybrat si básničku a naučit se ji

 

27. 9.

 

ČJ - Vlastní jména osob a zvířat - učebnice str. 24/cv. 1a

     - příští týden v úterý bude diktát na písmena, někteří je stále ještě neumí

 

ČTENÍ - Hrnečku, vař - čítanka str. 13 - 15, příští týden se k pohádce vrátíme

 

M - rozklad dvojciferných čísel na desítky a jednotky - trénovat doma, str. 6

 

 

26. 9.

 

DÚ: ČJ PL - celá stránka, doplnit ti/tí, ty/tý

 

ČJ - procvičování ti/tí, ty/tý

     - zítra diktát - vybraná slova/věty z učebnice str. 16

     

     - písanka str. 7 - písmeno h

 

M - hodiny, učebnice str. 35 celá

    - procvičování na papírových hodinách (celá hodina, půl hodina)

 

PRV - učebnice str. 5, PS str. 5/cv. 1, 2, 3, 4

 

 

 

25. 9.

 

DÚ: M PL - cv. 1,2,3 - zakroužkované červeně

 

ČJ - učebnice str. 17/cv.1,2,3

     - děti psaly na známky přepis cv. 2, měly podtrhnout slabiky - dopadlo to docela špatně (chyběla písmenka, háčky, čárky, tečky, místo velkých písmen malá, nepodtrhané slabiky)

 

M - stále procvičujeme na PL + - do 20 s přechodem přes 10

     - pětiminutovky dopadly dobře, ale byly to příklady bez přechodu přes 10

 

PRV - děti dostaly pracovní sešity

        - učebnice str. 4, PS str.4

 

24. 9.

 

DÚ: ČJ PL (prac.list) Hrajeme si s dy-dý a di-dí, cv. 3,4

 

      někomu chybí napsaná písanka - b,f - dopsat

 

ČJ - učebnice str. 18,19

 

M - procvičování + - do 20 s přechodem přes 10

    - zítra pětiminutovka

 

 

23. 9.

 

DÚ: M str. 4/cv. 15

 

ČJ - děti si nesou domů sešit s diktáty, prosím podepsat

      - stále procvičovat slabiky DI/DY, TI/TY, NI/NY, DÍ/DÝ, TÍ/TÝ, NÍ/NÝ - učebnice str. 16 (dětem říct slovo, ukáží na           nos - di,ti,ni nebo bradu - dy,ty,ny a slovo napíší)

 

      - v pátek bude další diktát ze slov nebo vět ze str. 16

 

ČTENÍ - zítra testík (3 otázky) z textu O ošklivé opičce - pouze pro ty, co chyběli, nebo pro ty, kteří si chtějí opravit                      známku z minulého testu

 

M - dnes celá str. 5

     - stále opakovat sčítání a odčítání do 20, i s přechodem přes 10

 

GEOM - kružítko zatím nechat doma, aby ho děti nerozbily

            - nosit pevný (ne ohýbací) trojúhelník s ryskou a v penále ořezanou tužku č.2 nebo 3