Kotva
Žákovská knížka:

Aktuality
Témata absolventských prací devátých ročníků
22.9.2019

Byla vložena témata pro absolventské práce devátých ročníků.

Informace pro rodiče
20.9.2019

Družinové děti se vrací z oběda ve školní jídelně zpět do družinové třídy nejdříve ve 13:30h.

Přihlašování dětí do kroužků školní družiny
16.9.2019

Bližší informace  (Velikost: 196.7 kB)

Důležité upozornění !!!
10.9.2019

Provoz školní družiny končí každý den v 17:00 hod.

Vyučování 1.tříd 9.-13.9.2019
6.9.2019

V tomto týdnu výuka probíhá dle rozvrhu do 11:40h každý den.  

Informace školní družiny
3.9.2019

Volná místa ve školní družině pro žáky ze 4. tříd

Zájemci o školní družinu ze 4. tříd se mohou hlásit u vedoucí vychovatelky paní Löblové do 4. 9. 2019.

Organizace školního roku 2019/2020
30.8.2019

Organizace školního roku 2019/2020 (Velikost: 202.37 kB)

Konce vyučování v 1. školním týdnu
29.8.2019

Konce vyučování (Velikost: 169.86 kB)

Rozdělení dětí do 1. tříd pro školní rok 2019/2020
29.8.2019

Definitivní seznamy k 29.8.2019 (Velikost: 72.98 kB)

Organizace 2. září 2019
28.8.2019

Zahájení školního roku (Velikost: 398.45 kB)

Úřední hodiny kanceláře školní jídelny
26.8.2019

26. 8.    8:00 - 12:00

27. 8.    8:00 - 14:00

28. 8.    8:00 - 12:00, 12:30 - 16:30

29. 8.    8:00 - 14:00

30. 8.    8:00 - 12:00

Kalendář akcí
3. školní týden
V příštích dnech vaříme

.

Projekty
Mapa webu
A
A
A

Bezplatná výuka přizpůsobená potřebám dětí a žáků-cizinců z třetích zemí


 

Jedná se o projekt MŠMT vyhlášený na období 1. 1. - 31. 12. 2018

 

V rámci tohoto projektu byla zajištěna výuka českého jazyka přizpůsobená potřebám dětí a žáků-cizinců z třetích zemí, která usnadní a umožní jejich rychlejší integraci do společnosti, poznání našich legislativních a společenských zákonitostí, zabezpečí rozvoj jejich komunikačních schopností v českém jazyce a zajistí překonání sociokulturních bariér.

 

Výuka probíhala v roce 2018

 

VYHODNOCENÍ

Výuka českého jazyka pro děti s odlišným mateřským jazykem - cizince ze třetích zemí probíhala v malých skupinkách. Děti byly rozděleny dle jejich mateřského jazyka a dle jejich momentální úrovně znbalosti českého jazyka.

Děti se učily prostřednictvím obrázků, her a logopedických říkanek, zejména Fr. Kábele.

Děti si rozšiřovaly slovní zásobu, seznámily se s gramatickými jevy při mluveném projevu. Učily se tvořit jednoduché věty tak, aby se nebály komunikovat s okolím.

Znalost českého jazyka má pro děti s odlišným mateřským jazykem velký význam.

U všech dětí byl vidět obrovský posun. Došlo ke zlepšení v oblasti vyjadřování i porozumění. Velmi si rozšířily slovní zásobu, začaly tvořit věty, ztratily ostych a nervozitu při komunikaci s ostatními.

Pro děti je velmi důležité neustále opakovat a procvičovat český jazyk. Většina rodičů doma český jazyk nepoužívá, proto je škola jediným místem, kde děti mohou v českém jazyce komunikovat.