Kotva
Nepřehlédněte

Ve dnech 21.5., 24.5. a 28.5.2019 je výdej obědů do 13.00 hod.

 

Důležité informace školní družiny (Velikost: 67.32 kB)

 

Den otevřené školy - 25. 5. 2019 od 9 do 13 hodin

Aktuality
Zápis do 1. tříd
21.5.2019

Zveřejnění výsledků zápisu ke dni 21. 5. 2019 (Velikost: 219.52 kB)

Školní jídelna
17.5.2019

Zpráva z hygienické stanice ohledně pestrosti jídelníčku (Velikost: 0.99 MB)

Výchovný poradce
13.5.2019

9. května 2019 odvolal ředitel školy z funkce výchovného poradce Ing. Mgr. Milenu Kreisingerovou, které za odvedenou práci poděkoval a zároveň do funkce výchovného poradce školy jmenoval PhDr. Martina Staňka.

Kontakty zůstávají nezměněny.

Zápis do 1. tříd
13.5.2019

Zveřejnění výsledků zápisu do 1. tříd k 13. 5. 2019 (Velikost: 219.46 kB)

Zápis do 1. tříd
30.4.2019

Zveřejnění výsledků zápisu do 1. tříd k 30. 4. 2019   (Velikost: 219.07 kB)

Škola v přírodě
28.4.2019

Příjezd dětí ze školy v přírodě dnes 28.4.2019 kolem 12:00 h k Plechárně. 

Sdružení rodičů
25.4.2019

Vážení rodiče,

ředitel školy srdečně zve zástupce tříd ve sdružení rodičů na pravidelnou schůzku s vedením školy. Setkání se uskuteční v pondělí 29. 4. 2019 v 18:00 hodin ve sborovně školy.

Počítadlo

Nahrávám data...

Mapa webu
A
A
A

Bezplatná výuka přizpůsobená potřebám dětí a žáků-cizinců z třetích zemí


 

Jedná se o projekt MŠMT vyhlášený na období 1. 1. - 31. 12. 2018

 

V rámci tohoto projektu byla zajištěna výuka českého jazyka přizpůsobená potřebám dětí a žáků-cizinců z třetích zemí, která usnadní a umožní jejich rychlejší integraci do společnosti, poznání našich legislativních a společenských zákonitostí, zabezpečí rozvoj jejich komunikačních schopností v českém jazyce a zajistí překonání sociokulturních bariér.

 

Výuka probíhala v roce 2018

 

VYHODNOCENÍ

Výuka českého jazyka pro děti s odlišným mateřským jazykem - cizince ze třetích zemí probíhala v malých skupinkách. Děti byly rozděleny dle jejich mateřského jazyka a dle jejich momentální úrovně znbalosti českého jazyka.

Děti se učily prostřednictvím obrázků, her a logopedických říkanek, zejména Fr. Kábele.

Děti si rozšiřovaly slovní zásobu, seznámily se s gramatickými jevy při mluveném projevu. Učily se tvořit jednoduché věty tak, aby se nebály komunikovat s okolím.

Znalost českého jazyka má pro děti s odlišným mateřským jazykem velký význam.

U všech dětí byl vidět obrovský posun. Došlo ke zlepšení v oblasti vyjadřování i porozumění. Velmi si rozšířily slovní zásobu, začaly tvořit věty, ztratily ostych a nervozitu při komunikaci s ostatními.

Pro děti je velmi důležité neustále opakovat a procvičovat český jazyk. Většina rodičů doma český jazyk nepoužívá, proto je škola jediným místem, kde děti mohou v českém jazyce komunikovat.